středa 22. února 2012

Rozloučení

Moje milé,
loučím se s Vámi
a děkuji všem za krásné chvíle.
A jen pro krásnou vzpomínku,
blog jsem si založila v únoru 2010,
první komentář byl od Blanky,
první zahraniční komentář byl od Lenny
a Anki .
Děkuji

12 komentářů:

  1. Ivánko, jaké rozloučení, proč? Tvůj blog mám moc ráda. Přeji krásné dny, ačkoli nevím, co se děje. Objímám. Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den!
    Mám Vás mezi oblíbenými.Mrzí mě, že se chcete loučit.Prosím, nekončete, at se můžeme dál těšit z krásna okolo Vás.
    MíšaZ.

    OdpovědětVymazat
  3. Ivka a kam ides? Uz nas nebudes viac inspirovat? :(

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Ivi, co se stalo? Budeš nám tady chybět.
    Hezké odpoledne
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Ivo co se děje? Pročpak se loučíš :-(? Budeš nám chybět...

    OdpovědětVymazat
  6. Copak?! Proč to balíš?:-(
    Je zvláštní, nikdy jsme se neviděly, ale až mě zatrnulo a chvíli jsem nemohla pochopit co čtu... Ale ať je to jak chce, ráda jsem na Tvé stránky chodila a těšili mě na oplátku Tvé návštěvy na mém blogu!Přeji Ti dobrý vítr do plachet!!!:-D

    OdpovědětVymazat
  7. Ivi, jak to?? Je to veliká škoda, Tvůj blog byl jedním z prvních, které jsem začala sledovat. Tak přeji ať se Ti daří v tom reálném světě stejně tak dobře, jako v tom blogovém :)
    Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Ivo,copak se děje????
    Doufám,že tvoje rozloučení není definitivní a že můj komentář na tvém blogu nebude i tím posledním!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Ivka, snáď to bude len prechodné rozhodnutie:)) Nech sa ti darí v tvojom živote prežívať krásne okamihy:) Gabi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivko ,at´ se děje cokoliv ,vše se může změnit den ze dne k dobrému!!!V tvém případě určitě,všichni si to přejeme!!!Pak TO oslavíme!!!Daja

      Vymazat
  10. Ahoj Ivi.Vůbec netuším co se děje.Jdu juknout,co se děje u vás holky a první co mi padlo do oka,je tvoje neveselá zpráva.Ivi copak ty nevíš,že nejhorší srážka je s blbcem.Nevím na koho jsi trefila,ale asi to bylo krušné,když tě to až tak zlomilo.Ivi vykašli se na hloupé lidi,určitě je to někdo,koho ani neznáš,proč by měl zničit něco,co máš ráda a co ti přináší radost.Máme tě tu rády a s odchodem nesouhlasíme.Držím palečky ať to všechno dobře dopadne.Lena

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz