sobota 21. července 2018

Mallorka

Možná se mnou nebudete souhlasit, 
ale v létě moc moře nevyhledávám, 
vlastně se tak maximálně vykoupu 
a dost, 
ráda totiž poznávám vše okolo 
a tak tomu bylo i na Mallorce. 
Zlákala mě velmi levná letenka z Vídně, 
kam jsem v klidu dojela vlakem. 
Na Mallorce jsem prošla hlavní město Palmu, 
vyšla na hrad Bellver, 
zajela si busem do kamenného, 
mimochodem příjemně ospalého, 
městečka Valldamossa, 
jela jsem i ke zřícenině Torre del Verger 
a do městečka na západním úpatí ostrova. 
Na kole jsem objela místní promenádu, 
která měří 32 kilometrů 
a našla jsem i krásné liduprázdné pláže.
Takže podtrženo a sečteno, 
krásně prožité dny, 
hlavně i proto, 
že v tu dobu v Beskydech lilo jako z konce.












































1 komentář:

  1. Ivo,
    taky bych si dala říct , určitě jsi poznala spoustu nádherných míst a nyní hurááá doma do bazénu.
    Krásné léto . J.

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz