sobota 23. listopadu 2019

Vánoční přání

Kouzlo psaného listu, milé pohlednice k svátku,
narozeninám
nebo k Vánocům jsou dávno pryč.
A myslím,
že je to velká škoda,
že jsme se nechali pohltit světem techniky.
Vím,
ceny poštovní služby nejsou malé,
musím se přiznat,
že je to i pohodlnější,
dělám to bohužel také tak.
Proto jsem se letos rozhodla,
že všem mým známým,
rodině,
pošlu malé přání právě poštou.
A teď mě napadlo,
co takhle udělat přáníčkové Vánoce s výměnou přáníček. Prosím o vaše názory.
A pokud by vás můj nápad nadchnul,
pošlete do zpráv svou emailovku.
Děkuji




 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz