sobota 27. března 2021

Jedlé květy


Každá cukrářka zdobí dorty a dortíky po svém.
Minulý týden mě oslovila jedna kreativní osoba,
abych jí dodala jedlé sušené květy na dorty.
Slovo dalo slovo
a proto jsem vytvořila krabičky se sušenými květy,
které mohou být právě jako jedlá dekorace na dorty
anebo jako bylinný čaj.


Brzy je také najdete na mém eshopu.
Během roku budou vznikat další kombinace, 
vždy čerstvě trhané v čistém prostředí
a usušené v profi sušičce.
K dostání jsou dvě varianty - levandule
a květy měsíčku se slézem maurským.
Tak dobrou chuť.









 


 

 

1 komentář:

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz