čtvrtek 25. listopadu 2021

Linecký koláč se slaným karamelem a pekanovými ořechy

Tak jsem zase nachystala něco ke kávičce, 
byl to koláč se slaným karamelem. 
Už jsme si na něj zvykli 
a dost nám chutná.






Linecké těsto
200 g hladké mouky
105 g másla
50 g moučkového cukru
40 g vajec
1 g soli

Náplň slaný karamel
150 g cukru krupice
240 g šlehačky
2 g soli
150 g másla
80 g žloutků
100 g vajec

Poleva ze slaného karamelu
100 g cukru krupice 
240 g šlehačky 
40 g másla 
1,5 plátku želatiny 
2 g soli

Žádné komentáře:

Okomentovat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz