pondělí 22. listopadu 2021

Věneček z vloček

 Letos jsem uháčkovala vloček více než dost, 
vyvstala otázka, 
co s takovým množstvím. 
Dávám je na vánoční stromeček, 
ale to by bylo převločkováno. 
Už dříve jsem viděla z vloček krásný věneček, 
ale postupem času jsem na něj zapomněla. 
Letos však ne. 
Více by vynikl na tmavé stěně 
nebo na tmavém nábytku, 
ale takové doma nemáme. 
V neděli začíná, 
alespoň pro mě, 
ta nejkrásnější doba v roce. 
Teď přemýšlím, 
že těch etap v roce mám více, 
třeba miluji i jaro a to léto. 
Takže jinak - advent 
je jeden z těch krásných období,
 které v roce prožívám. 
Mějte se hezky.








1 komentář:

  1. Vypadá to moc dobře ! Že bych se taky do takového věnečku pustila :-).
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz