středa 16. března 2022

Malování

 Naše Sofinka dostala na Vánoce 
obrazy k vymalování podle čísel.
Byly od firmy Zuty 
a protože po svátcích byly slevy, 
neodolala jsem jednomu provensálskému obrazu 
a jeden jsem si také koupila. 
Po rozbalení mě braly mdloby, 
začínám být tak trochu slepá 
(brýle ale zatím nepotřebuji) 
a při pohledu na klikatá malá políčka 
jsem si říkala 
- to nedám. 
Sofi už byla smířená s tím, 
že bude ještě malovat i můj obraz.
Ale nakonec jsem se pustila do díla, 
musím říct, 
že to šlo poměrně hladce 
a navíc mě to bavilo, 
byl to můj každodenní relax. 
Až jsem domalovala poslední políčko, 
bylo mi smutno, 
že už mám hotovo. 
Takže až začne opět zimní čas, 
možná se po něčem poohlédnu. 
Hezké jarní dny






3 komentáře:

  1. Louver má další exemplář do své galerie...hezké jarní dny

    OdpovědětVymazat
  2. Podobný obraz jsem také dostala, ale když na to koukám, tak mám pocit, že tohle nedám. Podle čísel ráda maluji v tabletu, aplikací je hodně. Tohle už je vyšší dívčí. Hezký den 🎨

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz