čtvrtek 18. března 2010

Inspirace







Při prohlížení blogů zjišťuji,
jak jste všechny šikovné,
tak jsem to taky zkusila.
Ze starého stínidla jsem vypáralá korálky a motala a motala.
Ještě jsem nenašla to správné místečko pro moje srdíčko.
Zatím ho nachám zavěšené pod lustrem,
možná jenom do té doby,
než některému z mých kluků
skončí na hlavě.

5 komentářů:

  1. Srdíčko si jistě svoje místečko najde a ta lampa-to je překrásný kousek

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, Blani, lampu jsem koupila za pár peněz v Globusu, aniž bych tušila, ža se tam dají najít tak pěkné věcičky.

    OdpovědětVymazat
  3. Hei Iva!
    The heart is so beautiful. I like very much.
    A nice weekend to you!
    Warm greetings, Lennu

    OdpovědětVymazat
  4. Ivo,moc hezké tvoření,jste šikulka :-)
    hezký víkend
    Jitka

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz