úterý 16. března 2010

SOUTĚŽ




Všechna ocenění ve mně vzbudila chuť udělat něco na oplátku pro vás.
Takže jsem si připravila


SOUTĚŽ


Stačí, když do komentářů napíšete do 26. 03. 2010 kratičké zamyšlení:

CO SI MYSLÍM O SOUTĚŽÍCH?


Pro tři z vás mám připravenou sadu královských korunek.


Hodně štěstí!



6 komentářů:

  1. Hei!
    Sorry, but I don´t understand your write to me my blog and my english is so bad, too.
    You have so many beautiful decorations and posting.
    I like very much your crown.
    Have a nice day to you Iva!

    OdpovědětVymazat
  2. Danke, liebe Iva ...

    das ist ja lieb von Dir, dass Du mir das übersetzt hast!!!

    Übrigens - diese Kronen sind ja supertoll! Woher hast Du die?? Ich habe sie hier noch nie gesehen.

    Liebe Grüße
    *Angela*

    OdpovědětVymazat
  3. Ivo,máte moc hezký blog,objevila jsem jej úplnou náhodou a v ní i soutěž...
    zamyšlení o soutěžích...no některé možná smysl mají,něteré ne...nejsem soutěžívý typ a většina jakýkoliv soutěží mě nechává chladnou...takže většinou nesoutěžím,ani s máslem,kávou, v rádiu či kdekoliv jinde...život se dá přece žít i bez sotěží...no ale zase,když náhodou člověk někde zasoutěží,pak na to třeba zapomene a nakonec vyhraje tak z toho má větší radost,než kdyby to čekal...
    takové je moje zamyšlení...
    Krásný den přeje Monika

    OdpovědětVymazat
  4. Krásny deň želám,
    ja si, naopak, myslím, že podobné súťaže určite majú zmysel. Okrem výhry (ktorá je v tomto prípade jednoducho úžasná)má človek pekný pocit z toho, že má tú príležitosť komunikovať prostredníctvom komentára s ľuďmi na rovnakej vlnovej frekvencii, prípadne niečo vytvoriť, inšpirovať sa a podporovať kreativitu svoju i iných. Prajem čo najviac pozitívnych komentárov a držím veľmi palce čitateľnosti tohto blogu:-)
    Janya

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Ivčo, já nejsem zrovna moc soutěživý typ, rozhodně se nevrhám do každé soutěže, kterou potkám, ale když výhra stojí za to (což u Tebe rozhodně stojí), neváhám a připojím se. Láká mě ta jedinečnost výhry, něco, co člověk vytvoří sám, dá tomu kousek sebe. Hezký den Helča

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojda Ivo,
    jéé, hlásím se taky o soutěžení když jde o tak nádhernou cenu! A to nesoutěžím vůbec, ale blogískové soutěže, to je něco jiného. Protože taková výhra je jedinečná, originální, a hlavně hand made:-). Také moc chválím novinky na blogu, po prvních nejistých krůčcích je to velký kus práce, vše je stylově čisté a vypadá báječně. I když teď toho moc nestíhám, alespoň občas nakouknu;-). Jen tak dál a děkuji za tuto malou milou soutěž:-*.

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz