pátek 9. dubna 2010

Dárky




























Už mám sbaleno a pomalu na mě dopadá cestovní horečka.
Malé rozptýlení přišlo ve třech obálkách.
Od Evičky jsem dostala krásná háčkovaná sluníčka
http://hortenzie.blogspot.com/
Evi, děkuji
Vidličky a srdíčka jsem vyaukřila.

Pohodový víkend!!!


7 komentářů:

  1. Krása!! Evička je moc šikovná :o) a Tvoje dekorace je úžasná.Přeji Ti Ivi,šťastnou cestu a nezapomeň tam na nás :o).Flo

    OdpovědětVymazat
  2. Ivo, užasná srdíčka to si tedy měla štěstí ,nádherné vidličky a překrásný dárek to máš tedy super den:))) Přeji ještě jednou štastnou cestu!!!!!!
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  3. Hej Iva!
    Tusen tack för besöket på min blogg och för de vackra orden!!!
    Har du gjort själv ornamenten, som du skall sättä på Ikea spegeln? De är super fina!!!

    Du har en idéerik blogg!

    Kram/Pia

    ps. HUR KAN DU SVENSKA? (Vet du, att här i Finland pratar vi finska, svenska och i Lappalnd samiska)

    OdpovědětVymazat
  4. Ivo,srdicka jsou nadherna a vidlicky i slunicka take.Bezpecnou cestu a stastny navrat preje Monika :)

    OdpovědětVymazat
  5. Great heklete pieces, loved the picture with forks tied together with a blonde:)
    Have a nice trip and have a nice weekend!
    Hugs Linda

    OdpovědětVymazat
  6. Hej igen Iva!!!
    Din översättare översätter PERFEKT, förutom det sista förstod jag inte!
    Vad vill du att jag skickar till dig? Något med duken är det, inte så?

    Kram!

    OdpovědětVymazat
  7. Have a nice trip Iva!
    Hugs Lennu

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz