úterý 6. dubna 2010

Pro radost



Přání nejen pro Martinku, ale pro nás všechny.
PS: Nás je přece víc...

10 komentářů:

  1. Tak tak to je velká pravda :) dobrou noc :) M.

    OdpovědětVymazat
  2. To se mi moc libi! Hned jdu napsat neco podobneho na svuj blog (diky za inspiraci:)))))) At vsichni vidi, ze se nedame! Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Máš pravdu :o).. nesmíme se dát.. Díky. Hezký den. K.

    OdpovědětVymazat
  4. Ivi, to je ták strašně krásný, že jsem zase dojatá jako včera, když jsem si večer pročítala vaše ohlasy.
    Je to povzbuzující, cítit tak velkou podporu, ta totiž něco tak zlého jako je lidská zloba a závist, úplně převálcuje :o) a my se těm "chudáčkům" můžeme jen smát, že jim to bohužel nevyšlo :o))
    Ivi, přeji ať Tebe a celou Tvou rodinu obklopují jen pozitivní lidé. Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Ivčo, krásné přání a svatá pravda, to říká vše...hezký den Helča

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky Ivo, také se připojuji:))), my se nedáme!!!

    Krásný den. Šárka

    P.S. Přišel Ti mailík ode mě?

    OdpovědětVymazat
  7. Hello Iva!

    Hortensia it´s a lovely flower!!!!
    Me like!

    HAve a nice week!

    MiaMaria

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Ivo.To se ti opravdu povedlo.Moc pěkné a ta slovíčka jsou tak pravdivá....Lena

    OdpovědětVymazat
  9. To máš pravdu....:o),krásné přání

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Ivuš.Tyto slova jsou na pravém místě a holky zlatý je nás víííííííc a těch špatných lidiček je mi vlastně líto,protože se nemají z čeho radovat a možná proto šíří kolem sebe jen zlobu.Pa Pája

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz