sobota 8. května 2010

Omáčník






Původně jsem chtěla do omáčníku dát fialky,
ale než jsem ho dostala,
tak fialky mezitím odkvetly.
Ale i jiné kytičky v něm najdou místečko.
Právě se nad námi přehnala bouřka,
snad po ní bude zase hezky.


8 komentářů:

  1. Ivka, podľa mňa v omáčniku dokonale vynikne krajka a noty, ktoré si tam naaranžovala. Rovnako dobre ako blahoželania, ktoré mi, mimochodom, pripomenuli detstvo. A celé je to krásne "zadebnené nabielo". Si jednička!

    OdpovědětVymazat
  2. Ivi, do omáčníku by se fialky skutečně hodily. Nebo nějaké jiné modré nebo fialové kytičky. Ale věřím, že ty určitě něco vymyslíš, protože umíš opravdu krááásně aranžovat.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Ivo - nádhera, kásně romatické...Na květen jak dělané...
    Krásnou neděli, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Opět nádhera,hezky jste si poradila vypadá to moc krásně.Zdravím,Karin

    OdpovědětVymazat
  5. Omáčník je vážně nádherný, krásné to máte!:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Ivo.To se mi moc líbí.Omáčník je kouzelný,bedýnka super,celek úžasný....Lena

    OdpovědětVymazat
  7. Ivo, máš to moc krásné ♥♥♥ ten omáčník je naprosto bezvadný a spolu s ostatní dekorací, tvoří nádherný celek.
    Krásný den Petra

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz