pátek 14. května 2010

Víkend





Celý tento týden se nesl v duchu uplakaného počasí.
Vypadá to, že i víkend nebude jiný.

Navzdory počasí vám přeji krásný víkend!!!

8 komentářů:

  1. Witaj Iva!!!
    U nas dziś bardzo brzydko, a weekend również ma być deszczowy.Tobie też życzę udanego weekendu :o)
    Tabliczki kupiłam na allegro
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpovědětVymazat
  2. To je motýlí krása,venku sice nejsou ale tady mě potěšili.Pěkný víkend.Karin

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky Ivi, moc Tě zdravím, chvilku tu nejsem a u Tebe takové krásy :o) motýlci jsou nádherní, super nápad - super obrázek. A jak jsem se dočetla, na Tvůj e-shop se také moc těším :o) Měj se fajn, Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Ivka, pozerám, že máme rovnaké myšlienky,ja budem zajtra tak trochu motýliková:)
    Mne sa páčia najmä tie ručne vyrobené motýliky, nech mi matka príroda odpustí:)))

    OdpovědětVymazat
  5. Hallo my sweet friend!

    What a lovely picture you show us today..butterflies..I love them..they bring in the summer!!

    Have a nice weekend!!

    Love Sanne!!

    OdpovědětVymazat
  6. Miluji motýli, krásné fotky a dobrý nápad!!!
    Krásný večer a víkend:)
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Ivi, to je tolik krásy najednou. Nestačím ji ani sledovat. Tak hodně toho stihneš...Velmi ráda bych Ti předala štafetový kolík. Podrobnosti se dozvíš na mém blogu. Přeji Ti také krásný víkend. Petra

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz