pátek 4. června 2010

Andělky



Tyto dvě andělky ještě nemají svou majitelku,
ale věřím,
že si najdou své místečko
u milé paní domu.

9 komentářů:

  1. Hei Iva!
    Thank you for you sweet message on mine.
    The angels are very beauty.
    Lovely weekend my friend for you.
    Hugs, Lennu

    OdpovědětVymazat
  2. Hi Iva!

    Ohh lovely dolls! I really like those, we call them Tilda dolls :)

    Have a nice weekend!
    Mia

    OdpovědětVymazat
  3. Ivka, ďakujem za návštevy a komentáre na mojom blogu. Písmenká píšem ručne, najprv ceruzkou, potom buď fixou alebo akrylovou farbou. Záleží od povrchu a tiež od účelu, na ktorý to budem používať.
    Čo sa týka anjelok, tie obdivujem, aj Tvoju trpezlivosť pri nich, toto je jedna z činností, ktoré mi akosi nejdú:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Ivo,krasne Tildicky !!Urcite prinesou nekomu moc a moc radosti :)) Hezky vikend,Monika.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná práce! Moc povedené :-) jen tak dál :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Ivo.Jsou to obě krásné kočky.Moc se ti povedly.Krásné šitíčko

    OdpovědětVymazat
  7. Ivi, andělky jsou opravdu krásné! Určitě se nová majitelka najde hodně rychle :o) Pěkný zbytek víkendu.

    OdpovědětVymazat
  8. Piękne Anioły!!!Takie kobiece i romantyczne ...do sypialni:)pozdrawiam cie serdecznie!!!

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz