pondělí 28. června 2010

NOVÝ KOUSEK




Dnes jsem s dcerou navštívila pana doktora,
užívám si každý ultrazvuk.
Taky proto,
že v době narození mých dětí jsem nic podobného nezažila.
Při té příležitosti jsme zavítaly do obchodu,
který je známý po celé ČR.
Hlasá již 100 prodejen.
www.kik-textilien.com
Někým je chválen a někdo ho zatracuje.
Já tam chodím ráda na různé "cetky tretky".
HAHA
A právě zrcadlo je dnešní kup ( docela výhodný ),
který ještě dostane nový kabát.

Sluníčkové pondělí!!!

7 komentářů:

  1. Moc hezké,chodíme do tohoto obchůdku s kamarádkou,vždycky si tam něco vybereme..takže u nás sympatie má:)) K.

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím Ivo,
    já tenhle obchod už navštívila, na Vánoce jsem koupila polštářky vánoční s jelenem a na velikonoce krásné malinké dřevěné ptačí budky.
    Taky mám ráda cetky tretky!!!!
    Zrcadlo vypadá skvěle.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím Ivo
    Moc hezký kousek...Kik znám a dají se tam najít pěkné kousky :-)
    A už se těším jak ho přetvoříš....
    Hezký sluníčkový den
    J.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky Ivo,

    krásné a zajímavé zrcadlo, dáš mu patinu? Už se těšíme, nezapomeň nafotit.

    Já do Kiku také občas zabrousím a občas tam vyhrabu doplňky za pár Kč.

    Pohodové pondělí. Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Ivo, těším se co s ním provedeš:))
    Krásný týden
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Ivi, zrcadlo vypadá moc zajímavě a velmi se těším na tvou renovaci. Určitě z něj bude krásný kousek!

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Ivo, zrcadlo vypadá dobře, a ty mu jistě ještě pomůžeš! :o) Moc se mi líbí, jak se připravuješ na babičkovství!
    Mějte všichni krásné dny, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz