sobota 26. června 2010

Výlet



Pár dní jsem strávila na východě Slovenska,
kde mám část své milé rodiny.
V Levoči mají krásné poutní místo - Mariánskou horu,
kde stojí ještě původní zvonička.
Vezla jsem malé dárečky
(levandulová mýdelka ve tvaru mušliček - vlastní výroba),
ze kterých byla Livuška móoooooc nadšená.
Krááááááááásnýýýýýýýýý víííííííííkend!!!

6 komentářů:

  1. Dobrý den Ivo,
    tak jste měla krásný výlet........
    A koukám na ty dárečky. V té krabičce jsou zvláštní jakoby mušličky? Vypadá to úžasněěěěěěěěěě!!!
    Hezký den Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Ivka zdravím z Východu! Tak to nás delilo v podstate len pár vzdušných kilometrov :)

    Maj sa krásne,

    Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Ivo, Levoča je krásná, stavujeme se tam každé léto, mám tam ten kraj moc ráda.
    A tvoje dárečky, no to je úplná paráda - mýdélka jsou dokonalá, elegantně zabalená.
    Krásnou sobotu, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Pekný výlet, Ivi, kedysi som tam často chodievala. Ďakujem za komentár na mojom blogu, slzy si mi vtisla do očí:)
    Pekný večer želám

    OdpovědětVymazat
  5. to musí být nádherné místo.. doufám, že se tam při svých toulkách někdy podívám!

    OdpovědětVymazat
  6. Ivi, nedivím se, že tvá mydýlka dělají velikou radost. Jsou kouzelná!

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz