sobota 3. července 2010

Malý seriál o Francii - část IV.
























Přesuneme se trochu severněji.
Město VICHY je známé výrobou kosmetiky a lázněmi.
Cesta je možná autem,
vlakem,
letadlem do Lyonu a odtud vlakem,
tak jak jsem ji absolvovala já.
Ovšem pozor na maximální přesnost vlaků,
ať se vám nepodaří nasednout na jiný směr,
protože z jednoho nástupiště odjíždí vlaky po pěti minutách.
A jelikož jsem to vůbec netušila
a pořádně si nepřečetla vývěsku,
cestovala jsem jiným směrem.
Naštěstí mi paní průvodčí vysvětlila, co a jak a podala přesné informace.
Nakonec jsem šťastně dojela.
Kraj okolo Vichy je úrodný,
a proto se tam dají pořídit místní dobrůtky,
jako třeba vanilková pasta s lékořicí.

1 komentář:

  1. To je ráj pro gurmány:-)).Nádhernou cestu máš za sebou!!Flo

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz