pondělí 5. července 2010

Malý seriál o Francii - Paříž





Svou cestu jsem začala v Paříži a v Paříži ji také končím.
Je to nádherné město

a Eiffelovu věž,

katedrálu Notre Dame,
nebo baziliku Sacré Coeur nemusím ani popisovat.

Přináším vám jeden soukromý tip na ubytování,

hotýlek je útulný,

kousek od katedrály,

není drahý
a hlavně ho vlasní Slováci.

Co mě ještě ve Francii zaujalo,
v každém velkém městě - Paříž, Lyon, Nice
měli na několika místech veřejná kola k zapůjčení.
Na těch můžete po zaplacení dané částky jezdit dle libosti.
A každé město mělo svou barvu kol.
Taky se mi líbily všudy přítomné kolotoče "a la staré časy".


AU REVOIR


7 komentářů:

  1. Hei Iva!
    You enjoued for your trip.
    We had lots of sunshine and warmer days, maybe too hot.
    Hugs, Lennu

    OdpovědětVymazat
  2. dik za tip na ubytko...tiez sa chystame do Pariza tak zhanam infosky :) este nikdy som tam nebola takze vsetko je pre mna zaujimave :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ach,Paříž!!!Nádhera:-)).
    Ivi,byl to krásný seriál,díky Tobě jsme si vlastně udělali malý výlet a poznali nová místa:-).Až je mi líto,že už končí.....
    Krásný zbytek volného dne,Flo

    OdpovědětVymazat
  4. Ivo, och- Paříž!!! je krásná!! Já tam byla jen jednou, ale nikdy na ni nezapomenu!!
    Ta barevná kola-to je dobrý nápad!!
    (ovšem nevím, kam bych já na něm dojela s mojí kondicí!!! :o((( nějak na kole už nejezdím)
    Měj se moc krásně.
    jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Milé holky, děvčata, dámy,
    jsem ráda, že se vám můj malý seriál o vysněné zemi líbil a děkuji za komentáříky.
    Snad si splním ještě další cestovatelské sny - směr západ Francie, celou Provence...však to znáte, je toho hodně.
    Díky
    Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Ivo,jsou to moc krásné fotky.Určitě bych Paříž taky jednou chtěla poznat

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Ivo.Udělala jsi mi velkou radost.Když jsem zjistila,že tu máš seriál o Francii,uvařila jsem si kafíčko a krásně se pokochala.Dnes je to poprvé,co jsem se zastavila a odpočívala,o to víc jsem si to užila.Nádhera...Lena

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz