pátek 26. listopadu 2010

Vánoční sáčky





Nevím jak vy,
ale já jsem nikdy dětem nekupovala k Mikuláši
igelitové sáčky nebo tašky.
Letos jsem vyrobila malé sáčky pro synovce a neteře
ze svačinových sáčků,
na které jsem nalepila scrapbookové papíry,
mašličky a ozdoby.
Vím,
že pro děti je důležitější obsah,
ale znáte to...
Přeji krásný první adventní čas!!!

8 komentářů:

  1. Ivka....tak poviem ti ze tieto sacky su ozaj krasne a deti sa z nich budu urcite tesit.. su originálne..a tak to ma byt :), pa

    OdpovědětVymazat
  2. Ivi, náhodou, ja som si ako dieťa vždy odkladala práve tie originálne vrecká, najmä ušité a vlastnoručne vyrobené. Dodnes sa usmievam, keď ich po rokoch niekde v pivnici vylovím. Preto sa určite všetky deti budú tešiť aj z Tvojich, ver tomu. Sú jedinečné a milunké:)
    Krásny víkend

    OdpovědětVymazat
  3. Ivi, ani já nejsem pro igelit. Za ty roky jsem vystřídala spoustu technik na mikulášských taškách a pytlících. Ty tvoje jsou moc krásné.
    Zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím, Ivi, sáčky jsou krásné, přímo nádherné!!
    já vloni prvně sedla k šicímu stroji
    a ušila jsem mikulášskou punčochu,
    tak jí letos jen přežehlím a ještě nadělá
    doufám hodně parády a radosti :)
    přeji krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  5. ŠIKULKA!Sáčky jsou kouzelné! Možná právě v tom je to záhadné tajemství dětského a dospělého světa! Dítě hltá po obsahu a obal často v nedočkavosti přehlédne, roztrhne a my " velcí" s láskou vyrábíme obaly, dekorujeme papíry, vážeme stuhy, vyrábíme cedulky a děláme i obyčejnou maličkost od srdce velkou událostí.A i když miluju vánoce dětskýma očima, tohle "dárkování" a dekorování bych za nic neměnila! Krásný čas adventní :o) V.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Ivo!!!
    Tak kdo by řekl,že tahle nádhera je vyrobená ze svačinových sáčků...Moc se ti to povedlo.
    Přeju krásný první adventní víkend

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Ivi, sáčky jsou moc pěkné. Já podobné chystám na Vánoce. Přiznám se, že na Mikuláše jsme se poameričtili a dobroty dáváme do červených ponožek.

    OdpovědětVymazat
  8. Ivanka,
    sáčky sa Ti podarili, sú kúzelné. Verím, že potešia nielen obsahom... :-)))
    Srdečne zdraví,
    Aďa

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz