úterý 4. ledna 2011

Sofie


Moje vnučka Sofie
3,8kg 49cm

21 komentářů:

  1. Krásná beruška, tak ať ji v životě potká jen samé štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ivo, bulím tady jako malá! Moc, moc gratuluju, tobě a hlavně rodičům. Je nádherná!
    Přeju té vaší princezničce hodně zdraví a královský život.
    Moc tě zdravím, pořádně ji oslavte!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Gratulujeeeem :) maminke aj Sofii prajem vela vela zdravicka...uzivajte si ju :)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji!!! je krásná ! i já mám vnučku Sofii :o) Tak přeji mazlivé a veselé babičkovské chvíle

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluję babci i rodzicom bobaska :) Prześliczne imię ... Sofie ... Zofia :) Pozdrawiam

    OdpovědětVymazat
  6. Ta je nádherá! Ať má na růžích ustláno!To je krásné býti babičkou, už se také těším.Snad někdy...Všem jen nejlepší rok 2011! :O)

    OdpovědětVymazat
  7. Hodně zdraví Sofii i mamince Monice.
    Máš určitě radost,babičko!!!! Jitka

    OdpovědětVymazat
  8. Obrovitááánská gratulace a miminku přeji hlavně zdravíčko :)Martina

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji všem, je to krásný pocit, když moje dítě má už dítě. Hned jsem se vrátila do svých mateřských let. Iva

    OdpovědětVymazat
  10. Ivo, krásná vnučka, přeji jí hodně zdraví, štěstí a ať máte sní všichni velikou radost... Denisa

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Ivo,moc moc gratuluji a hodně zdraví malinké Sofii a mamince.Marťa

    OdpovědětVymazat
  12. Ivo,
    moc gratuluji!!!! :o))))
    To je nádherná událost ve Vaší rodině.
    Přeji všem pevné zdraví.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  13. gratuluji mamince,tatínkovi a babičce k Velkému štěsti hodně zdravi a sil! daja-duha

    OdpovědětVymazat
  14. Ivo!!!
    Moc a moc gratuluju k vnučce...je nádherná a má moc pěkné jméno.Tak ať roste,je zdravá a dělá vám všem jenom radost.Ty procházky s kočárkem ti záááávidím.
    Pa B.

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Ivo, moc gratuluji k tak krásné vnučce!
    Přeji jí hodně štěstí a spokojenosti na tom našem světě:)
    Krásný večer
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  16. Take ja se pridavam ke gratulantum,vitej v klubu babicek ;) Sofii preji vse nejlepsi,hodne zdravi,stesti,at vam pekne roste a prinasi hodne radosti a uz se tesim na dalsi fotky, pa, Monika.

    OdpovědětVymazat
  17. Ivi tak to moc gratuluji.Sofinka je krásná,musíš mít velikou radost.Krásně si to vychutnávej .Přejeme malé hodně zdravíčka a štěstíčka,ať se jí v životě dobře daří.Měj se krásně.Lena

    OdpovědětVymazat
  18. Jééé, Ivi, babičko, stráááááášně moc gratuluji!!!!!
    Sofinka je nááádherná!!!!

    OdpovědětVymazat
  19. Před časem jsem psala příspěvek do soutěže "Vánoce" a teď žasnu, jak jsem se s přáním o rozrůstající rodině trefila... a to se ani vůbec neznáme :-). Moc blahopřeji k takové princezně a přeji jí (i vám všem doma) pevné zdraví a ať potkává v životě jenom hodné lidi. HanaL.

    OdpovědětVymazat
  20. Ivo, gratuluje Ci serdecznie uroczej wnuczki, niech się zdrowo chowa. Powiedz mi jednak kochana, od kiedy to takie młode dziewczyny zostają babciami? Toż to nie może być!

    OdpovědětVymazat
  21. Nádherná holčička! Přeji jí jen a jen to nejlepší v životě, hlavně pevné zdravíčko!!Mamince pak náruč trpělivosti a také zdravíčko! Gratuluji moc!!

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz