středa 2. února 2011

Pytlík na pečivo



I když mám chlebovník,
nikdy se mi do něj nevejdou rohlíky.
Tak jsem zasedla ke stroji
a pytlík na pečivo jsem si ušila.
A protože mám doma hodně různých nažehlovaček,
tak jedna je i na pytlíku.
Vytiskla jsem si i nápis,
ale opět moje ruka byla rychlejší než hlava.
Písmo je zrcadlově obráceně,
takže mám jenom obrázek.

Hezký den!!!


5 komentářů:

  1. Ivo, no ty si mě rozesmála...neboj, nejsi sama :o)
    I bez nápisu je pytlík parádní, tam se bude rohlíčkům líbit!
    Zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ivo krásný, když má někdo šikovné ruce a hlavu plnou nápadů, tak to se tvoří...já k těm šťastlivcům nepatřím a tak obdivuji. Hezký den. Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Peknučký, s pečivkom k rannej kávičke eňo ňuňo:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  4. Ivi, to je fajn nápad. Pytlík je moc pěkný.

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz