pondělí 14. března 2011

Komoda

Mám pocit, že jsem tu mezi vámi nebyla snad sto let.
Ale život někdy dává a bohužel i bere, 
takže jsem se velkému tvoření moc nevěnovala.
Pouze cardmaking mě uklidňoval.

Ovšem minulý týden jsem dostala krásnou komodu.
Lépe řečeno, 
krásná bude, 
jestli se mi podaří ji dát do přijatelného stavu.

Upřímně řečeno,
nevím si rady,
jak ošetřit a zacelit děrování ve dřevě.
Věřím, že mi určitě poradíte.





Dlouho jsem vám nepsala, polepším se.
Přeji krásný týden!!!

10 komentářů:

  1. Ivo, s opravou neporadím, ale je krásná, a teprve bude!! Doufám, že se pak podělíš s fotkami. Krásný den přeji. Peťa

    OdpovědětVymazat
  2. Takéto niečo sa dá dostať?! Vyzerá krásne. Za ten čas, ktorý stráviš nad opravou určite stojí. Niekto chce aby dierky zmizli (ja som tmelila, ale neodhadla som dobre farbu), niekto ich navŕtava (vývozca starožitného nábytku, zvyšuje tým vraj cenu)...

    OdpovědětVymazat
  3. Ivo, ani já ti neporadím, takovou, tedy podobnou starožitnost mám jen jednu a tu jsme svěřila odborníkům...
    Ale už teď to je krása krás!
    Zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Ivko ,komoda je moc krásná,odborník by byl nejlepší.Já jen jezdím k známým do Itálie a oni si koupili do chodby skřínku s dirkami od červotoče a patinou .Inu někteří to vrtají a jiní zatírají tak nevím ..... Daja

    OdpovědětVymazat
  5. Poradit sice nemuzu ale komoda je krasna i kdyz bude potrebovat dost prace.Ella

    OdpovědětVymazat
  6. Dobry den Ivo,
    komoda je nadherna a ja bych to asi taky prenechala odbornikum. Jinak mam taky jednu doma a ten co ji restauroval tam ty dirky castecne nechal. Pridelaval mi k tomu i takovou skrinku na stare hodiny a tam extra vzal drevo, ktere ty dirky ma.
    Preji krasny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Ivi.Není důležité,že se ozýváš po delší době.Důležité je,že nám zůstáváš věrná a ráda se vracíš....Jinak komoda je super kousek.Víš jak zjistíš,jestli je v komodě červotoč.Polož pod komodu bílý papír a pokud na něm budou šupinky dřeva,tak má ještě obyvatele.Určitě by pomohlo dát komodu vylouhovat.Dirky pokud je nechceš zachovat se kytují,pak se to přebrousí a můžeš malovat.Budeme ti držet palečky a těšit se na výsledek.Měj se moc hezky a příjemné dny.Lena

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Ivo,
    komoda je krásná, ale ani já neporadím. Přeji hodně štěstí při renovaci.
    Mějte krásné jarní dny.
    Radka

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Ivuš, můj recepis na takové renovace zní : uvařit elixír z chilli, pálivé papriky, pepře, octa a injekční stříkačkou dát napít obyvatelům ( jsou-li tam nějací ).
    takovým způsobem jsem ošetřila už hodně dírkovanýho dřeva A JE POKOJ !
    Přeji hodně úspěchů
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Ivuš,
    komoda je opravdu nádherná! Červotoč se vůbec nemusí projevit hned klidně až za 100 let takže to opravdu nepoznáš jestli tam je(nejraději žere ve vlhkém prostředí)! Kup si přípravek červostop a tím to ošetři-pořádně napusť(opatrně je jedovatý).Pak můžeš základovat a potírat vrchní barvou. Jinak já bych dírky nechala jinak je můžeš zakytovat a přebrousit. Někdo si je dokonce dělá uměle, takže ty máš výhodu:)Kdybys ještě chtěla poradit písni...mám už neco za sebou:)
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz