neděle 19. června 2011

Z okna pokoje

U nás má dnes obloha krásné barvy,
od bílé,
přes modrou a šedivou
až k černé.

Chvíli svítí sluníčko, že se pejskové perou o stín.
Pak se náhle zatáhne a leje jako z konve.
Ještě se sesype pár krup
a nedělní procházka se promění
ve velkou schovávanou.
A na ní jsem potkala paní,
která vedla svého malého jorkšíra se slovy:
"Ještě mi kroupy utlučou psa".
Oblohu jsem pozorovala z okna svého pokoje.
Pohled vpravo mi ukazuje Beskydy v celé své kráse.
A pohledem vlevo zkouknu náš les
(je to jen ten v popředí,
v dáli je kopec Kazničov).



Krásný zbytek neděle.

4 komentáře:

  1. Ivo, počasí se u nás taky střídá (kroupy jsme tedy neměli). Fotky jsou nádherné!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj ivo,
    dík za radu musím nad tím popřemýšlet.Uvidím podle toho kde jednou bude.Zatímco tys u mě tak já šmejdim u tebe:)Přesně takové počasí bylo dneska u nás!Nic moc:)
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Ivi.Pohled z tvého okna je balzám na nervy.Nádhera.Přeji krásný týden.Lena

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Ivčo, fotky jsou nádherné a střídavé počasí bylo i u nás...sluníčko, tma a pak déšť...
    Příští týden slibují lépe, tak uvidíme.
    Hezké dny, Soňa

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz