pondělí 24. října 2011

Ubytování

Prospekt nelhal,
jen se v něm nikdo nezmínil,
že tam dávají "lišky dobrou noc".
Okolo jen voda,
lesy
a špatná cesta.
Zkrátka takový antistres.
Ale příjemný...

7 komentářů:

  1. Ivo, já jsem včera nestíhala a dneska jen koukám! Místo dovolené sis vybrala úžasné! Ty fotky tedy jsou, musel to být zážitek! Děkuji, že ses podělila.
    Přeji příjemný den a m oc zdravím! Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Takový výlet bych brala,mám momentálně šílený chaos ,málem Ti závidím,ale to se nesmí!Tak si to vychutnej! Daja

    OdpovědětVymazat
  3. Ten klídek bych brala, zbytek uvidíme?:o)

    OdpovědětVymazat
  4. Ivo...krásné fotečky,muselo tam být nádherně.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Určitě to byl relax jak se patří.

    OdpovědětVymazat
  6. Hello Iva

    I am Brazilian photographer André.
    Beautiful photos and very tasteful.
    The creativity, harmony, simplicity and romance.
    Works such as yours that encourages us to make beautiful pictures.
    I am already a follower.
    Congratulations.
    When you can visit my blog, I would be happy with your comments.
    http://andretavaresap.blogspot.com

    Thank you for your attention.
    Kisses friend

    André Tavares

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz