neděle 20. listopadu 2011

Ikea

Ve čtvrtek mě syn vytáhl do města,
protože potřeboval koupit zimní věci na hory.
při té příležitosti jsem si zašla do Ikea,
doslova a do písmena.
Byla to docela chyba navštívit ve sváteční den Ikea.
Všude lidí, 
zmatek 
a do toho koledy.
Celý náš nákup se srazil na koupi sklenic 
a rychlý úprk domů.

Doma jsme se pustili do úklidu starých skříní,
kterých máme doma víc než dost.
Na jedné z nich jsme našli dřívější měření dětí.
Pustili jsme se do zkoumání 
a dost jsme se u toho nasmáli.
Krásnou a poklidnou neděli.

6 komentářů:

  1. Ja sa do Ikea chystám už od leta. Dokonca mám na blogu ako koncept už aj nadpis článku :-) Ale tvojou fotkou si mi vnukla nápad, čo kúpim jednej osobe pod stromček. Sady pohárov. Díky.
    Naše deti vyrastali v dobe, keď boli moderné tapety a také čiarky sme mali na stene za dverami v detskej izbe. Keď sme pretapetovávali, tak sme v tom kúte starú tapetu nechali až po poslednú čiarku. Zlikvidovali sme to až vtedy, keď sme izbu stierkovali, ale to už boli synovia dávno dospelí.

    OdpovědětVymazat
  2. IVUŠKO, PŘEDVÁNOČNÍ ZMATEK A DAVY LIDÍ TAKÉ NEMUSÍM. JÁ BYLA V IKEA UŽ V ŘÍJNU A TO JEŠTĚ DALO. MAJÍ TAM OPRAVDU MOC HEZKÉ VĚCI, ALE JE LÉPE JÍT ÚČELOVĚ A NEDÍVAT SE NIKAM JINAM, PROTOŽE PAK SE VŠE NUTNĚ POTŘEBUJE.
    MĚŘENÍ U NÁS PROBÍHÁ NA FUTRECH. ČÁRKUJEME. ZJISTILA JSEM, ŽE DOMA JSEM UŽ ÚPLNĚ NEJMENŠÍ.
    MĚJ SE HEZKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  3. Ivo, byla jsem v Ikea v pátek, byl to docela masakr...Tvoje krásné sklenice jsem ani neviděla...
    Skříň je plná vzpomínek, viď!
    Zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. My patříme k těm "šťastným" co bydlí kousek od Ikea. Mezi nočními "tam vařím" :oDD...a vždy koupíme nějakou maličkost, vždy se něco hodí alespoň svíčka nebo kytka. Těmto akcím se ale obloukem vyhýbáme. Nyní nedočkavě očekávám na objednané závěsy...už měli být minulý týden ale snad budou v pátek.

    OdpovědětVymazat
  5. O zajetí do IKEY prosím už přes deset let a nic...Hezké skleničky.

    OdpovědětVymazat
  6. Take s dcerou nekdy do Ikea zaskocime ,i kdyz clovek nic nepotrebuje tak z prazdnou nikdy neodejde.

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz