neděle 13. listopadu 2011

Vánoční vyšívání

Moje nedělní vyšívání je zatím polotovar.
Finální výtvor vám představím v průběhu týdne.
Předlohu jsem obkoukala u Evy 
a jednu mi také poslala Soňa. 


Přeji vám všem krásný týden.

8 komentářů:

  1. Tak to jsem zvědavá, jak to bude ve finále vypadat, už se těším! :)

    Ivko, chtěla bych se Tě zeptat, zda-li už máš hotová ta červená kolečka?:)

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Ivo, moc ti děkuji za inspiraci a za předlohu. Mám chuť si udělat koníka také. Je to nákažlivý... Hezký den! René

    OdpovědětVymazat
  3. hola!
    un gusto pasar por tu blog!
    todo lindo!
    un abrazo y buena semana
    c@

    OdpovědětVymazat
  4. Ivo, tenhle koníček se mi už dlouho moc líbí, snad na něj letos taky dojde...
    Pohodový večer, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Tak se výšivka, "jednoduše a krásně" rýsuje!

    OdpovědětVymazat
  6. Ivo,taky jsem docela zvědavá,co to bude až to bude.Takže na fotky finálního výrobku se už móóóc těším!!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Ivo, konik je moc hezky a jsem zvedava co znej vykouzlis:) Zdravi Monika......

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz