sobota 31. prosince 2011

Nový rok

Do nového roku Vám přeji hodně uskutečněných snů.
Sny dávají životu smysl. 
Většina lidí si něco přeje, 
když padá hvězda.
Je to hezké 
a navíc zábavné, 
ale nic to neznamená, 
dokud se za tou hvězdou nevydáte.

Šťastnou cestu. 
PS: Chci všem moc a moc poděkovat na návštěvu, 
za milé komentáře, 
za krásná přátelství,
jsem ráda,
že tu jste...
Tak v příštím roce zase naviděnou 
na příjemné strávené chvilky 
i dlouhé hodiny u PC.

10 komentářů:

  1. Ivuško, krásně si to napsala.
    Přeji tobě i celé rodině úspěšný, zdravý a šťastný rok 2012!
    Jsem ráda za tvoje přátelství, hezký večer. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Přeji Ti, aby jedna z hvězd spadla i k Tvým nohám, a jen to nejlepší do roku 2012!

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Ivo, moc děkuji a s radostí oplácím...
    Přeji i vám všem doma, krásný večer a v novém roce 2012 jen to nejlepší...
    Se svátečním pozdravem, Soňa

    OdpovědětVymazat
  4. To je úžasná fotka, to by mě zajímalo, co je v té vaně:-)?!
    Šťastný nový rok Ivo:-*

    OdpovědětVymazat
  5. Holky, jste úžasné a moc děkuji.
    Sharko, ve vaně je jenom voda, oba ji mají rádi.

    OdpovědětVymazat
  6. Ivi, děkuji za přání a tobě také všechno nejlepší v novém roce a mnoho inspirace :-)
    Alča

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, na mojom blogu prebieha práve GIVEAWAY o zaujímavé ceny. Ak máš chuť a obätuješ pár minút, navštív môj blog a zapoj sa do Giveaway, ktorú nájdeš tu : http://ariadneella.blogspot.com/2012/01/giveaway.html

    s pozdravom Ariadneella

    OdpovědětVymazat
  8. Ivus, preji krasny Novy Rok! Fotka je super:)
    Pa Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Ivo,přeju všechno nejlepší do Nového roku...hlavně zdravíčko!!!!

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz