pátek 13. ledna 2012

Krásný pocit aneb štědrost kolem nás

Ani nevím,
jak mám dnes začít.
Ne že bych neměla o čem psát,
ale už druhý den nemohu najít ta správná slova,
která by vystihovala,
co se mi přihodilo.
Opravdu Ježíšek v podobě Elišky 
mi přinesl krásné časopisy.

Hodně inspirativní,
až jsem si říkala,
do čeho se pustit jako první.
Ale upřímně,
stále je zatím jenom prohlížím.
A proč nemohu najít slova.
Stačí říci prosté děkuji,
když se Eliška rozhodla objednat mi knihy z USA,
když sama bydlí v Austrálii.
Myslím, 
že nestačí.
Moc ráda bych neznámému 
a přece tak blízkému člověku
stiskla ruku 
a do očí řekla,
jsem z toho úplně vedle.
Nic podobného se mi v životě ještě nestalo.
jsi človíček, 
který umí rozdávat radost, 
máš laskavé srdce.
 PS: Eliško, Andělka už bude hotová,
jen nevím, 
kterou látku na šaty mám ušít.
Děkuji

4 komentáře:

  1. Ivo, jak ti rozumím....díky tobě jsem zažila něco podobného!
    Moc zdravím, Helena

    PS: na polštářku už pracuji :o)

    OdpovědětVymazat
  2. IVUŠKO, MOC TI TU RADOST PŘEJI.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  3. Ivo ja se tady uplne cervenam ,jsem moc rada ze ti to udelalo radost a doda ti to plno inspirace.Uz se na Andelku tesim a predem ti za ni mockrat dekuji.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný důkaz, že dobří lidé, ještě žijí:-D

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz