pátek 10. února 2012

Slečna Zajíčková

Malé Zajdě jsem ušila kamarádku,
ale moc spolu nepobudou,
slečna Zajíčková jde 
z domu dělat radost malé slečně.
Muchomůrky jsou ze dřeva 
a našla jsem je u švagrové tety 
mezi starým harampádím.
Mějte klidný víkend.

5 komentářů:

  1. Tak a je zase chudinka, sama v jamce:-D, ale má, teď veselé kamarádky "vochomůrky"!

    OdpovědětVymazat
  2. Ivi, parádní šití a super nález!
    Přeji krásný večer a moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Slečno Zajíčková, moc Vám to sluší :-) A ty muchomůrky jsou dokonalé!

    OdpovědětVymazat
  4. Ivi, zaječice je suprová a ty mochomůrky...já chci taky takové harampádí! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zaječice je moc krásná. To bude mít majitelka radost.:-)

    A.

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz