pátek 3. února 2012

Velikonoce

Narazila jsem na zajímavý konkurz.
Tak jsem také zaslala svou letošní dekoraci.
Pokud se vám líbí, 
dejte mi svůj hlas -  zde.
Vajíčko jsem vyrobila z ubrousků,
polepila notovým papírem
a přidala dekorace.
Zajíček je ušitý z bavlněné látky.

Děkuji
Děkuji
Děkuji

8 komentářů:

  1. Ahoj Iva, máš ho a držím palce. Možno tiež niečo vložím.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  2. Ivi, klikla som....drzim palce :)

    OdpovědětVymazat
  3. Uz jsem hlasovala a ted drzim palce.

    OdpovědětVymazat
  4. O jeden hlas naviac :) držím päste
    Škorica

    OdpovědětVymazat
  5. Ivi, teď jsem odhlasovala, držím palce!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. MOC PĚKNÉ. HLAS PŘIDÁN.
    AŤ SE ZADAŘÍ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  7. Ivo, můj hlas také přidám. Hezký den, Jana

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz