pondělí 13. února 2012

Vzpomínka

Patřím do generace,
která sv. Valentýna neslaví.
Bohužel mám toto datum spojené 
s úmrtím velmi blízkého člověka.

6 komentářů:

  1. My take Valenatina neslavime nejak nam to nesedlo a mimo toho mame za tri dny svatebni vyroci.Pro tebe je to smutnejsi vzpominka ale muzes vzpominat s laskou ,doufam.Zajicci jsou moc hezci vybrala jsi dobrou latku.Kam ty na ty poklady chodis me se to cislo libi i omlacene je v nem kus historie ,tak me napadlo jestly po nem nekdo nehazel kamenama no bujna fantasie.

    OdpovědětVymazat
  2. Ivi, to je smutné, ale i takové chvíle nám život přináší! Hodně se dívej na Sofinku, mě děti v takových chvílích moc pomáhají...
    Jsem s tebou, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivko ,vím jak Ti je ...máme to také takové ale i jiné, narodila se nám vnučka,jak je ten život mnohostranný ....Daja

      Vymazat
  3. Ivi,to je mi moc líto. K nám Valentýn pomalinku proniká. Děti přinesou většinou nějakou drobnůstku,tak já nemůžu zůstat pozadu. I když to,že je mám moc ráda, jim dávám najevo denně i bez Valentýna.:-)

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Ivo, boli to vzdy, kdyz odejde milovany clovek ale vzpominkami i kdyz jsou smutne mu stale zustavame nablizku. Tak to alespon citim ja. Moc zdravim, Monika...

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz