sobota 3. března 2012

Jarní Andělka

Už je hotová i andělka v jarních barvičkách.
Ta zelená je nádherná,
myslím,
že se pustím i do podsedáků.

PS: Andělka je volná...
Krásnou neděli.

5 komentářů:

  1. Ivi, přeji krásnou neděli, to se ale u vás krásně zelení. :) Peťa

    OdpovědětVymazat
  2. Ta je krasavice ,vybrala jsi hezke barvy.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné sladěné!U nás budou Velikonoce také v této barvičce.Mám toho v plánu ušít hodně,od běhounů,až po roletky,tak snad to stihnu.
    Krásnou neděli,Alena.

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz