pondělí 12. března 2012

Obal na knihu

Každá dobrá kniha si zaslouží krásný obal.
A protože hodně a ráda čtu,
tak i moje knihy se dočkala nového kabátku.

14 komentářů:

  1. Ahoj Ivo, to je ale vážně krása.
    Hezké odpoledne
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Ivánko,nádherně tvoříš, jedna krása za druhou, jsi nadaná a jsem ráda, žes zůstala. Těším se na tvé další šití. Moc moc povedené. Krásný zbytek týdne. Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Ivuško, to je úžasný romantický kousek - moc se povedl. Krásný zbytek dne. J

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tohle musí být móóóc oblíbená knížka!!!!
    Ivo,obal je naprosto dokonalý!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Очень красиво! Нравится!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Ivuško, moc pěkný obal. Měj se krásně, Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný kabátek pro knížky, romantický ... a klícka je třešinkou!
    Hezký podvečer. Maru

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, moc hezký a tak alespoň není kniha tak tvrdá. Já občas usínám s knížkou a pak se probudím, že mě něco tlačí.Krásné dny. Slávka

    OdpovědětVymazat
  9. Doufám, že ta kniha, je tak dobrá, aby byla hodna takového obalu:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ivuško, tvoje šití, to je prostě paráda - ušáček, obal a ta krabice! Fakt nádhera!
    Měj se moc hezky, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Dobrý den, jste moc šikovná,
    ráda si prohlížím i čtu váš blog a protože si myslím, že by vám to mohlo udělat radost, ráda bych pozvala na čtení s paní Lenkou Civade, jestli máte zájem kontaktujte mne na lenka@odmaud.cz
    mějte se hezky Lenka

    OdpovědětVymazat
  12. Obal na knihu je krasne romanticky,nevim jestli bych mela cast cist knihu a nebo bych obdivovala obal.Uz jsem se pustila do te krabice .

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Ivo, zdravím po delší pauze. Mám se čím kochat. Tu zelenou barvičku mám moc ráda a tvé dceři upřímně deku závidím:). Děkuji za nápad na zajíčka. Pokusím se. Také díky tobě jsem pochopila, jak šikulky dělají polštářky s čb obrázky (nažehlovačky). To musím dohnat. Děkuji za dobré nápady a přeji ti tvůrčně úspěšné jaro. Renata

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz