pondělí 30. července 2012

Bílé pohlazení

Pomalu a jistě se začínám 
s háčkem docela dobře kamarádit.
A tady je výsledek mého snažení.

6 komentářů:

  1. To vypadá na dlouhé a krásné kamarádství:-D

    OdpovědětVymazat
  2. Polštářek je krásný,povedl se na 1!

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji, ale teprve se učím...

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Ivko,moc se mi líbí Tvůj polštářek,také začínám po hodně létech a tak Tě chci poprosit jestli by jsi mi mejlíkem mohla poslat popis a nákras toho čtverečku moc se mi líbí...až Ti vyjde čas...Daja Dagmar3549@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Ivka, prezerám tvoj blog, máš to tu krásne a háčkovaný vankúšik mi vyrazil dych. Že iba začínam, no moje začiatky, teda vyzerali trochu inak, ty si teda šikulka to sa pozná. Páči sa mi vzor a tiež ak môžem, by som poprosila návod na štvorček na mail renata@free.sk. Ďakujem moc. Pohodové leto a háčku zdar. Renata (idem sa kochať ďalej :))

    OdpovědětVymazat
  6. Holky, jste zlaté, přeji krásné letní dny. Iva

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz