sobota 3. ledna 2015

Mrkvový dort

Pustila jsem se do příprav Sofinčiných narozenin
pečením MRKVOVÉHO DORTU.
Nikdy jsem ho nepekla 
a dokonce jsem ho v minulosti nechtěla ani ochutnat,
protože jsem neměla důvěru v mrkvi.
Říkala jsem si, 
proč musí být zelenina i v dortu?
Na podzim měla moje milá kolegyňka narozeniny 
a přinesla nám ho.
Dnes se musím přiznat, 
že moje nedůvěra pramenila 
z neznalosti či nevědomosti.
Je výborný, chutná mi, lehký, sladký, lahodný 
a hlavně jednoduchý.
Ostatně, kdo ho ochutnal, 
tak ví,o čem píšu.
Přináším vám recept:
  • 2 hrnky polohrubé mouky
  • 2 hrnky moučkového cukru
  • 1 prášek do pečiva
  • 1 vanilinkový cukr
  • 1 hrnek oleje
  • 4 vajíčka
  • 60 dkg najemno nastrouhané mrkve
  • 2 hrsti nasekaných vlašských ořechů
  • malou plechovku ananasu
  • 2 lžičky mleté skořice 
Vše jsem důkladně smíchala
a upekla, 
na krém jsou zapotřebí 3 mascarpone,
ve kterém jsem rozšlehala hnědý cukr 
a jednu již ušlehanou šlehačku.
DOBROU CHUŤ.

3 komentáře:

  1. DĚKUJI ZA RECEPT,VYPADÁ DOBŘE.TEN ANANAS NAKRÁJET,NEBO ROZMIXOVAT I SE ŠTÁVOU?DĚKUJI KLÁRA

    OdpovědětVymazat
  2. Klárko, ananas jsem dávala nakrájený na kostičky a dala jsem tam i tu šťávu, snad jsem trochu pomohla, hezké dny,Iva

    OdpovědětVymazat
  3. Díky.To budu muset vyzkoušet:-)!

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz