neděle 15. února 2015

Nedělní pečení

Blanky blog je plný inspirace,
zrovna včera vystavila náramnou dobrotu.
Moc děkuji za recept, 
kinder řezy jsou rychlé a hodně dobré.
Já jsem je jen trochu inovovala,
do krému jsem přidala malé kousky banánu,
už mi začaly hnědnout,
tak jsem je využila.
Recept:
5 žloutků
100 g moučkového cukru
50 g kakaa
5 bílků
1smatanu ke šlehání
1 tvaroh
trochu cukru 
Žloutky s cukrem a kakaem jsem vyšlehala, přidala  sníh 
z bílků a pekla 10 minut při 190 stupních.
Než se řezy upekly, 
tak jsem si ušlehala smetanu 
a tu jsem smíchala 
s trochou cukru a tvarohem.
Po vychladnutí jsem řezy rozkrojila 
na dvě poloviny, 
namazala krémem 
a posypala banány, 
slepila a dobrota byla na světě.




3 komentáře:

  1. Moc se mi líbí váš blog, krásné tvoření, fotky a všechno no a hlavně ty řezy, budu muset udělat, děti v obchodě stále vkládají do košíku. Hezký příští týden, přeje Aneta

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi chutne to vyzerá. :)
    http://gabikastyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. mňam! Banány máme moc radi, ďakujem za tip na koláčok.°ooOoO...°°

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz