neděle 29. listopadu 2015

Advent

Přeji vám krásný advent,
nechť je plný radosti a splněných přání.
U nás bude letos s nádechem stříbra.

5 komentářů:

  1. Krásný adventní čas přeje Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, děkuji, prosím o návod na tvůj krásný stromek, díky

      Vymazat
  2. Ivuško, ale máš to nádherné!!!To je přesně, jak bych to taky chtěla!Ta stříbrnošedá nemá chybu!!

    OdpovědětVymazat
  3. Pekný, čistý efekt :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Dekorace na lustru se mi moc líbí. Hlásím, že u nás letos taky pofrčí stříbrná. Moc zdravím Margita

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz