neděle 29. listopadu 2015

Advent

Přeji vám krásný advent,
nechť je plný radosti a splněných přání.
U nás bude letos s nádechem stříbra.

5 komentářů:

  1. Krásný adventní čas přeje Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, děkuji, prosím o návod na tvůj krásný stromek, díky

      Vymazat
  2. Ivuško, ale máš to nádherné!!!To je přesně, jak bych to taky chtěla!Ta stříbrnošedá nemá chybu!!

    OdpovědětVymazat
  3. Dekorace na lustru se mi moc líbí. Hlásím, že u nás letos taky pofrčí stříbrná. Moc zdravím Margita

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz