neděle 5. června 2016

Jahodové brownies poháry

Jahodová sezóna začala.
Myslím, že ji máte,
stejně jako já,
hodně rády.
Kromě marmeládování, zavařování,
nanukování jsem dnes
k odpolednímu kafíčku udělala
Brownies poháry.
  • 100g tmavé čokolády
  • 125g másla
  • 140g třtinového cukru
  • 70g prosáté hladké mouky
  • čtvrt lžičky prášku do pečiva
  • 2 lžíce kakaa holandského typu
  • 2 vejce
  • 250ml smetany ke šlehání
  • 1 sáček vanilkového cukru
  • mátu nebo meduňku na ozdobení
 
Čokoládu s máslem jsem si rozpustila v misce.
Do mísy jsem přidala všechny suroviny
i čokoládovou směs a dala péct asi 30 minut na 180°C,
 do skleničky jsem naskládala brownies,
 šlehačku, jahody a pak zase brownies,
šlehačku, jahody a mátu.






Přeji krásnou neděli.

3 komentáře:

  1. Ivo,
    zdravím . Takovou dobrotu bych si taky dala .Jak se se máš ?Hezké červnové dny .J.

    OdpovědětVymazat

  2. Your blog is very impressive and have the useful information it is really caught my attention.


    great work

    تصميم مواقع





    good job Beautiful! :)

    حراج السيارات

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz