čtvrtek 14. července 2016

Svatební koláče.

První velká oslava je před námi.
Je to svatba našeho syna.
Na Moravě je zvyk roznášení koláčů před svatbou.
Obdarování jsou především členové rodiny
a nejbližší přátelé a kamarádi.
S výslužkou dostanou i svatební oznámení.
Na mě je jenom všechno krásně zabalit.



5 komentářů:

  1. Jéé- Ivo, to vypadá výborně- a určitě jsou vynikající!!!
    je to moc hezký zvyk. Přeji krásné dny a pohodovou předsvatební náladu!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Ivuš děkuji za inspiraci,za mesic nás čeká svatba dcery.-)Máš to krásné!Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Ivo,
    tak vše v pohodě zvládněte ........Hezké léto . J.

    OdpovědětVymazat
  4. Dnes jsem tu prvne a kocham se temi dobrotami a hezkymi fotkami. Synovi hlavne stesti a zdravi a at jim to vyjde:-). M.

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji všem za návštěvu a milá slova.

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz