pátek 26. srpna 2016

Mátové osvěžení

Nevím,
jak to máte vy,
ale mě s koncem prázdnin končí léto.
Takže na závěr léta, je tu jedno mátové osvěžení.
Všude jsem přidala mátu,
je to zajímavá kombinace sladké chuti dobrot
a svěží chuť máty.
Pro nás byly nejlepším favoritem
bounty kuličky.
1 plechovka salka
200 g kokosu
na jemno nasekaná máta
čokoládová poleva
Vše stačí smíchat a namáčet v čokoládové polevě.
Velká dobrota.
Hlavně pro někoho,
kdo miluje kokos.
A s podzimem začnu konečně i tvořit jinak...






 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz