pátek 30. září 2016

Lidl Food Challenge HALLOWEEN

Zapojila jsem se do soutěže
se svými dýňovými muffinami,
které jsem naplnila svou vlastní
domácí dýňovou marmeládou.
Téma asi všichni poznáte.
Při této příležitosti jsem upekla
i další halloweenské dobroty.
Mnohokrát dělané brownies
s marcipánovými dýněmi
a perníkové netopýrky.
Výhra v této soutěži
je více než lákavá -
Kuchařský kurz s Romanem Paulusem.
125g prosáté hladké mouky
1 vejce
nastrouhaná dýňová dužina
50 g moučkového cukru
1 dl acidofilního mléka
půl prášku do pečiva
Na krém
1 tvaroh kostku
125 g másla
gelové pomerančové barvivo
Ozdoba
čokoláda na vaření








 
 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz