sobota 5. srpna 2017

Letní

Vloni jsem v červenci háčkovala modrý kulaťáček,
Zbylo mi malé klubko vlny, 
tak jsem postupovala poněkud nelogicky.
Místo toho,
abych klubko schovala,
začala jsem háčkovat malé čtverečky, 
samozřejmě mi opět příze nevybyla,
šla jsem si tedy koupit ještě jedno klubíčko 
a dílo dokončila. 
Jenže mi zase nezbylo na lemování.
Odolala jsem a nechala to bez ozdůbky.
Asi by to nemělo konec....
Miluji bylinky 
a jednou z mých favoritek jsou violky.
Aniž by to do této chvíle někdo věděl,
dostala jsem od svých přátel 
francouzské delikatesky s violkami.
Mám velkou radost.
Přeji všem hezké dny.










1 komentář:

  1. Fialkové dobroty jednak vypadají kouzelně :-)) a pak ta chuť - to nám pak musíš napsat :-))) přeji krásné léto♥Iva

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz