čtvrtek 28. září 2017

Relaxace

Solaň je pro nás srdeční záležitost.



Návštěva  Málkovy čokoládovny
Rožnovský pivovar na přelomu 19. století nevoněl jen pivem, ale i čokoládou. Paní Málková, rozená hraběnka Anna Kammel von Hardegger, byla vyhlášenou cukrářkou a pro svého manžela, sládka a majitele Rožnovského pivovaru, připravovala jen to nejlepší. Její přístup na habsburský dvůr jí navíc přinášel spoustu inspirace. Její dochované deníky a recepty, které rodina střeží jako oko v hlavě více než 100 let, nám byly a jsou úžasným zdrojem informací.
Přijďte do naší čokoládovny ochutnat pralinky, ale i jiné čokoládové speciality, které chutnají tak, jak chutnat skutečně mají. Namísto laciné polevové čokolády používáme pouze vysoce kvalitní 64% čokoládu z Ekvádoru a 72% čokoládu z Indonésie.
Namísto ganáží, které chutnají všechny stejně a jsou plné stabilizátorů a umělých barviv, využíváme pouze bílou indonéskou čokoládu a vynikající ovocné pasty ze skutečného ovoce, stabilizované pouze cukrem.
Namísto strojové výroby, která denně produkuje statisíce pralinek, využíváme lidské ruce, vlastní tvořivost a inspiraci.
Milujeme tvořit, milujeme kvalitu a tu chceme tímto dopřát i Vám!

Dej Bůh štěstí!




Žádné komentáře:

Okomentovat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz