neděle 1. července 2018

Levandulový festival

Loni jsem se zájmem 
a tak trochu se závistí sledovala průběh 
levandulového festivalu v obci Tihany 
u Balatonu v Maďarsku. 
Můj sen se stal nakonec skutečností 
a letos jsme se celá rodina vypravila 
na víkend plný levandule. 
Vesnička tím žije celá 
a my jsme se také přidali, 
zašla jsem si na samosběr, 
ochutnali jsme pravou maďarskou pohostinnost. 
Bylo tam nádherně, 
ale ne, 
bylo tam víc než nádherně.
Akorát mě překvapilo, 
že mají levanduli vysazenou cikcak 
a ne v řadách, 
jak tomu bývá...




















Žádné komentáře:

Okomentovat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz