sobota 17. listopadu 2018

Vánoční jarmark

Letošní jarmark byl chladný a mrazivý,
ale jako každý rok plný vánoční atmosféry.














9 komentářů:

  1. Máte fotky toho, co se mi na jarmarku nejvíc líbilo. Zima byla hodně velká a velká byla i účast návštěvníků. Pěkný zbytek víkendu.

    OdpovědětVymazat
  2. Ách, to je krásy, takto si představuju chystání na vánoce...nádhera... díky za pohlazení na duši.
    Mějte se moc a moc hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si takto představuji pravý jarmark, jen to, co zlaté české ruce vytvoří, upečou, uvaří...

      Vymazat
  3. Tak to je nádhera, úžasná atmosféra Vánoc :) Já se chystám na vánoční trhy za dva týdny, tak ještě tvořím.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná atmosféra!
    Konečně už se ochladilo, tak i představa blížících se Vánoc není tak "děsivá". Když bylo pořád ke 20°C, bylo to takové divné :D
    Hezkou neděli.
    Ilona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, to máš pravdu...krásný předvánoční čas

      Vymazat
  5. Ivo,
    byla to nádhera jako každý rok . Hezký předvánoční čas. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, je to tak, pohlazení, tobě taky přeji krásný čas před svátkama...

      Vymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz