neděle 30. prosince 2018

Nedělní dortíky

Nedělní dortíky, které chutnaly jako
zmrzlina.

                                      Čokoládový krém: 
250 ml smetany
80 g hořké čokolády
3 lžíce mascarpone k našlehání

Čokoládu jsem nasekala na kousky, 
dala do misky a zalila horkou smetanou, 
po rozpuštění odpočívala asi čtyři hodiny v lednici.
K vychladlému krému jsem přidala mascarpone 
a vše jsem vyšlehala. 
Silikonovou formu jsem naplnila sáčkem 
a nahoru položila linecké kolečko, 
ty jsem už měla napečené dopředu, 
ale nemusí tam být nic. 
Pak už jen stačí vložit nějaké to ovoce, 
ananas 
nebo višně a vložit přes noc do mrazáku.
Z mrazáku jsem je namočila do čokolády 
( čokoláda plus smetana) 
a posypala arašídy.










5 komentářů:

  1. Ivo,
    Ty mi děláš takové chutě !!!!! Krásný konec roku a vše nejlepší do toho nového. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, děkuji a také ti přeji rok krásných zážitků

      Vymazat
  2. Ivo, dortíky vypadají báječně - třeba je někdy vyzkouším, ale letos opravdu ne. Pořád jíme cukroví a ne a ne ho sníst. Přeji ti krásný nový rok a hodně zdraví, štěstí a spokojenosti.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  3. Ivo, my máte také ještě plno cukroví a tak jako každý rok, v lednu přijde k chuti, přeji krásný nový rok

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé, to vypadá lákavě! Já naopak šetřím zbytky cukroví, ať máme ještě na dnešek ;)
    Krásný vstup do nového roku, hodně zdraví a štěstí.
    Ilona

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz