neděle 16. prosince 2018

Vánoční skanzen

Letos vyšlo krásné počasí, 
procházka vánočním skanzenem 
v Rožnově pod Radhoštěm 
byla pohádkově pohodová 
jak se sluší a patří na stříbrnou neděli.
PS: U nás nákupní centra nevítězí...










8 komentářů:

  1. Jééé, tam to mám ráda, jen ve sněhu jsem tam ještě neměla štěstí být. Od nás je to moc daleko, tak děkuji za pohlazení v tomto předvánočním čase.
    Pohodový poslední předvánoční týden i k vám.

    OdpovědětVymazat
  2. Hanko, děkuji a přeji krásně pohodové adventní dny

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný nostalgický výlet do minulosti;)
    Moc pěkné .... Poklidný zbytek adventu přeji Eva

    OdpovědětVymazat
  4. To je nádhera. Od nás je to také daleko, jsem ráda že se můžu pokochat alespoň fotkami :)
    Přeji krásný zbytek adventu, K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, to je škoda, atmosféra je nádherná, přeji pohodový advent

      Vymazat
  5. Nádhera. Byli jsme tam v sobotu a neznám lépe prožitý adventní čas. Ukázka toho, o čem je život. Měli by to zažít všichni, aby věděli, kolik toho máme a stejně nám to nejdůležitější chybí. Alena

    OdpovědětVymazat
  6. Aleno, máte pravdu, zrovna minulý týden jsem četla, že lidé žijí proto, aby byli milováni a věci máme proto, abychom je používali a proč je tedy svět v takovém chaosu, protože lidé jsou používáni a věci milovány...Krásný advent

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz