neděle 23. června 2019

Gruzie

Za návštěvu Gruzie jsem nesmírně ráda,
je to nádherná země
plná rozmanitých přírodních krás,
plná kontrastů,
plná dobrých lidí,
plná sovětských výdobytků doby minulé.
Nesmím zapomenout na skvělou gastronomii.
Není to nic pro plážová lehátka,
tedy pokud člověk nechce strávit čas jen u Černého moře
a věřte,
že by to byla věčná škoda.
Gruzie toho nabízí opravdu hodně.
Já osobně mám ráda nekrásné krásy obyčejného života.
A jen jeden příklad  za všechny,
při nočním odjezdu (byla třetí hodina ranní)
vstala celá rodina,
včetně 15ti letého syna,
aby se se mnou rozloučili...
 
O této zemi vyprávím na cestovatelských přednáškách,
takže pokud máte zájem,
neváhejte mě kontaktovat.
























 
 

2 komentáře:

  1. Medzi ľuďmi panuje dosť predsudkov voči bývalým krajinám ZSSR. Gruzínsko, ale aj iné z tých sovietskych ma veľmi lákajú, rada by som ich navštívila. Zvažujeme zimu, hádam sa nám to podarí. Vďaka za peknú fotoprehliadku. Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, slovy se to nedá vyjádřit, jak je to krásná země, v zimě tam bývá fakt dost zima, ale od toho zimy jsou, další na řadě bude Uzbekistán...

    OdpovědětVymazat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz