neděle 14. července 2019

Zahrada na niti - inspirace

Šest let chodím okolo jednoho krásného krámku
vzpomínám si,
že mě nijak neoslovoval,
jen jsem nakoukla,
řekla si sama pro sebe,
že je to moc hezké
a tím to pro mě končilo,
Až poslední dobou,
kdy trávím více času na chalupě,
jsem dostala nápad,
nechat se tou krásou inspirovat.
Samozřejmě jsem nečekala dokonalý výsledek.
Moje rostlinky jsou takové nepravidelné bochánky.
 
První problém byl mech,
kde ho vzít v letošním suchém létě,
takže u mě klasika,
 kdy tahám ze všech koutů materiál...
dovezla jsem si ho z lesa okolo Terchové.
 
Pak už byl k realizaci jenom krůček.
Rostlinky jednou za týden proliju vodou
a zatím se jim daří docela dobře.
 
Takže děkuji Lence za inspiraci.

 
















Žádné komentáře:

Okomentovat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz