sobota 28. září 2019

Výlet na Pustevny

Na Pustevnách jsem už byla nesčetněkrát,
několikrát pěšky,
lyžák na střední škole jsme měli také na Pustevnách,
dokonce jsme sedávali u teplého čaje v Libušíně,
nic jiného nám ani tenkrát nepovolili.
Také jsem jela jednosedačkovou lanovkou
jako ve filmu Homolka a tobolka,
ve kterém volá paní Růžičková
na kluky:
Hejbejte nohama,
ale ne tak nebo spadnete,
raději s nima vůbec nehýbejte.
Také jsme s nima tenkrát hýbali.
Takže je vidět,
že už také něco pamatuji,
ale zrovna teď jsem na Pustevnách byla  POPRVÉ
na kole.
Ne,
moje fyzička se s věkem nevylepšuje,
ale moje elektrokolo mi dopomohlo
si užít tenhle zážitek.
Pravda,
baterii jsem dala zabrat,
ale přijela jsem úplně svěží,
vlastně horší než šlapat nahoru byla jízda dolů.
Ale i tak to bylo nádherné.
 














Žádné komentáře:

Okomentovat

Seznam blogů

Pravidelní čtenáři

O mně

Moje fotka
Jmenuji se Iva a mám ráda všechno krásné, ať jde o maličkosti - krásný hrníček nebo o nádherný nábytek - kredenc po babičce anebo o upravenou zahradu. Vždy záleží na lidech, kteří tuto krásu vytvářejí a hlavně pro koho. Moje rodina není velká, mám už dvě dospělé děti a dva pejsky a jednoho hodného manžela, který sdílí mé nápady. marakovaiva@seznam.cz